Tuesday 31 March 2015

Easter Roadtrip

Man vet att det är dags för road trip när jag, Petter och Madde gör en gemensam spotifylista. Jonas har inte Spotify (shock horror) så han får vackert lyssna på det vi väljer - om han inte slår på nåt han laddat hem. Jag gör faktiskt en separat lista för vägen upp också när det bara är Jonas och jag. =)

Imorgon bär det av, och ett schema som även om det är lite fullt så är det inte lika fullt som det brukar vara. Lite snäll är jag mot min karl. Och lite egentid vill vi ju även ha... Men ska hinna träffa Karin, Vik, Helena och Signe iaf, samt familj och släkt.

4 timmars jobb kvar innan hemgång och ledighet ända till nästa tisdag! Och sista timmen idag ska vi faktiskt dricka lite Champagne för att fira att vi slagit förra årets omsättning. Så jag ska nog överleva de sista timmarna. =)

No comments:

Post a Comment