Monday 2 February 2015

Måndagsblues

Eller inte blues egentligen. Men efter en intensiv helg med mycket sjungande och en väldigt trevlig lördag kväll i Maddes sällskap vaknar jag med ont i halsen idag. Dessutom vägrade hjärnan stänga av sig igår. Var isäng vid nio. Somnade vid två och sov oroligt till sex när väckaren ringde. Så är tämligen seg idag, inte fått mig ur sängen än.

Fick iaf drömma om att jag var i badrummet i mitt gamla barndomshus på Ekorrvägen. Sjöng diverse sånger tillsammans med Quetzala Blanco, Orup och Sir Paul McCartney. Knäpp dröm.

Det var mer som hände i upptakten till detta men minns inte exakt.

Aja, upp och hoppa, ny dag väntar.


1 comment:

  1. Ja i natt var jag med Calle Halvarsson i hans förberedelser för någon motortävling där han skulle vara med....i skidkläder. Ja han alltså - inte jag.

    ReplyDelete