Wednesday 4 February 2015

Kaffepaus

Städerskan i farten igen så jag sitter inne i utvecklarrummet och hänger med en kopp kaffe och lite pingvinlakrits. (Sidospår: ordet pingvinlakrits fanns med i min autocorrect!) 

Har i vanlig ordning drömt diverse grejor. Bland annat var jag vilse i korridorerna på Anderstorpskolan. Skulle till klassrum 62 (ingen bokstav eller nåt, för er som gått där, utan bara 62), men det blev lite Hogwarts över det hela och jag kom aldrig nånstans.

Sen drömde jag även att jag skulle ta på mig mina nya helvita converse. De var fortfarande oanvända och jag var inomhus men de blev skitiga direkt. Mamma förklarade mycket pedagogiske då att "det är ju för att gummi är svart egentligen" och syftade på den vita gummisulan. 

Jag borde googla mina drömmar ibland känner jag men vill typ inte veta vad det betyder haha!

Pulsade i djupsnö (nåja, allt är relativt)  till bussen idag. Mysigt! Slask i stan i vanlig ordning pga folk, bilar och uppvärmda trottoarer.




No comments:

Post a Comment