Wednesday 26 March 2014

Happy Hump Day!

Känns som jag använt den rubriken förr. Men det är ju hump day varje vecka trots allt.

Idag ska jag hem till Lidingö och sova där för första gången sen fredag. Men nu är det snart vecka utan barn så då är vi mer hos mig igen =) Svår balansgång. Jag vill ju självklart träffa Daniel och barnen men vill även vara hemma. Och ibland behöver man ju faktiskt lite egentid. =)

Så idag blir det fryst restlåda till middag (om jag inte ångrar mig och ids gå på Ica på väg från bussen), nåt avsnitt av Bones och sen isäng. Kanske låter trist tycker ni men jag tycker det känns sjukt lyxigt och mysigt! Speciellt som jag vet att imorgon kan jag ju kramas igen. Vore kanske inte lika mysigt med matlåda och tidig kväll ensam om det vore så jämt...

No comments:

Post a Comment