Tuesday 21 January 2014

iPhone

Suttit i telefon och Skype idag med två olika kunder. Himla roligt faktiskt, att de börjar höra av sig till mig istället för mina kollegor. =) Fick dessutom höra av chefen att jag fått lovord av en av dom i ett möte med flera andra och att jag var 'really smart and a good recruitment'. Fuck jante, jag rockar!

Det jag skulle komma fram till var iaf att jag kommer behöva ny telefon snart. Ett års intensiv användning av min iPhone och batteriet behöver laddas varje natt och åtminstone en gång per dag. Jag får ju en ny av jobbet såklart, och får en typ nu om jag vill, men för det första känns det lite dumt, den funkar ju som den ska, bara uselt batteri. Och för det andra går ryktet att iPhone 6 kommer redan i sommar... Då blir man ju lite sugen på att vänta ändå. Så först på listan står väl kanske att påminna dom om att jag kanske behöver den dar laptopen snart nu när jag ska börja åka på kundmöten.. =)

No comments:

Post a Comment