Wednesday 8 January 2014

Happy Hump Day!

Jo alltså, onsdag kallas hump day för det är knölen man ska över mitt i veckan så är det nedförsbacke till fredag nu.

Jag tänkte att jag skulle sova ikapp lite igår natt, men kom ändå inte isäng förrän efter tio och somnade vid halv elva. Jag fick ju iofs drygt åtta timmars sömn men det var konstig sömn, och med oroliga drömmar. Så jag känner mig inte tröttare än igår (sov bara tre-fyra timmar natten innan), men inte heller piggare. Så kanske får sikta på ännu en tidig kväll ikväll och hoppas på det bästa. =)

Jag och Johan såg film igår. Jag tänkte se en bit sen gå och sova, men den var faktiskt rätt bra så fastnade till slutet. 2 Guns hette den, action med Mark Wahlberg och Denzel Washington. Rätt bra betyg på IMDB också. Men ikväll ska jag undvika film och gå till sängs utan att passera gå... Tänkte att om jag somnar vid nio får jag tio timmars sömn, det borde göra susen!

2 comments:

  1. https://www.google.se/#q=musik%20att%20somna%20till%20spotify

    ReplyDelete
  2. Hehe jag har ju inte problem att somna dock =)

    ReplyDelete