Thursday 29 January 2015

Globetrotter (nåja)

Jo alltså. Jag har idag bokat flygbiljetter som ska ta mig ner till Bryssel den 13 mars och sedan hem från Luxemburg måndag den 16. Så den helgen får jag se Bryssel, Brygge och södra Tyskland nånstans (tänk att jag aldrig kommer ihåg vad byn heter)..

Ska bli galet kul att se lite nya ställen! Mest kul att träffa Jonas såklart. Men det säger väl sig självt, det behöver jag väl inte förklara?

Sen har jag ju bokat flygbiljetter för sommarsemestern också. Först en vecka i Gruissan med Petter och Madde, ska bli hur roligt som helst! Sen flyger jag till Paris och möter Jonas för två nätter där, sen vidare hem till honom några dagar, och sen bilsemester upp mot Norrland. Har bokat en natt i Lübeck där vi ska äta på nån trevlig restaurang, sen misstänker jag det blir nån natt i Vässan hos hans föräldrar och sen norrut. Kanske världens bästa sommar på G, det hör ni ju!

Brygge by night

1 comment:

  1. Har du sett In Bruges? Det är ju ett måste innan du åker dit!

    ReplyDelete