Monday 9 December 2013

Uppenbarelse

Jag kom precis på varför jag varit så sned hela dagen. Somnade sent för det första, men sen drömde jag så konstigt. Jag var kidnappad och hotad av nåt gäng pirater som höll på att ha ihjäl mig när jag räddades av att telefonen ringde och de tyckte jag kunde svara. Det var en gammal dejt som ringde, hade hört vad som hänt och nu var förhandlare. Så mina kidnappare ville ha nåt i gengäld för att släppa mig fri, det var nåt galet typ oxfilé och tuggummin eller nåt i den stilen. Men innan dejten ville ge dem det de krävde skulle han först prata med mig och reda ut varför vi inte dejtade mer?!? 

Jag satt alltså fastbunden vid väggen i en gympasal på en båt (?) när väckaren ringde i morse, så kanske inte så konstigt att jag varit lite ur form idag. Vanligtvis brukar jag hinna drömma klart mina actiondrömmar och då spelar det igen roll, då är det mer bara roligt, men den här var stressande.

No comments:

Post a Comment