Tuesday 3 December 2013

Tankar

Ibland är det ok att göra annat än det man borde va? Borde förbereda min första kundpresentation men huvudet snurrar av tankar om allt möjligt annat. Jag får 'wing it' som det så fint heter på engelska..

Sitter och funderar på vad jag ska blogga om. Hur personlig vill jag bli? Vem ska jag ge adressen till. Borde jag kanske blogga på engelska för mina vänner där? Men tänker att det blir likadant med det - jag vingar det ;)

Jag mår sådär just nu. Mycket med jobbet, lite stressande att vara inneboende, saknar mitt sociala nätverk. Men det är ilandsproblem, jag vet. Jag har ett roligt och välbetalt jobb, jag bor fint och billigt hos en av mina bästa vänner och jag har familj och vänner nära och långt borta som alltid finns där. Bara det att ibland liksom glömmer man det för alla vardagliga skitsaker som känns stora.


Vackra Stockholm som jag ju egentligen älskar att bo i.

No comments:

Post a Comment