Saturday 25 April 2015

Lugn och fin med Verum hälsofel.

Jo alltså jag hade ju som bekant förjävla ont i magen natten till igår. Och det visade sig vara en 1,8cm stor gallsten. Det känns ju stört ändå, ha en sten stor som en grusgångsgrus i magen. 

Hur som helst, det jag ville komma fram till är att jag borde äta mat som är snällare mot magen. Och eftersom jag alldeles nyss fått en uppenbarelse köpte jag lite hälsofil.

Uppenbarelsen är som följer: jag tycker att fil är jättegott. Jag som i hur många år som helst trott att jag inte tycker om det. Men det jag egentligen inte gillar är blöta flingor. Galet. 

Så nu äter jag hälsofil och ser Supernatural. Och tänker fortfarande på hur fin familj och fina vänner jag har. För att inte tala om min älskade Jonas som skulle hoppat på första bästa flyg om han behövt. <3 Tack för att ni finns.


No comments:

Post a Comment