Thursday 15 May 2014

Födelsedagar

Nu har min familj i rask takt avverkat sina födelsedagar. Först ut var pappa på självaste Valborgs, sen mamma förra veckan och nyssast lillebror i måndags. Den här tiden på året får jag alltså en extra chans att fundera lite över hur lyckligt lottad jag är som har en så fantastisk familj.

Självklart inte bara min originalfamilj utan även alla ni som tillkommit på olika sätt under årens lopp. <3

Och mina vänner. Ni är ju som familj ni också! Som jag och Vik och sen jag och Signe pratade om nyligen, det här med att man kan umgås utan att umgås. Eller, alltså, man kan sitta tyst i samma rum, eller börja laga middag, eller sitta på cafe och fippla med telefonen pga bakis och det är ändå enkelt, naturligt och fantastiskt.

Jag har det bra som har er alla.

1 comment: